Szybkie szycie,szybkie zakupy

No oszalałam jakoś ostatnio na ich punkcie,(poduch oczywiście;)dzisiaj wymalowałam manekina,oj trzęsła się rączka,trzęsła,ale jakie to miłe drżenie;)
Uszyłam też kwadratowy pojemnik,na razie trzymam w nim książki na dobranoc,ale nie wykluczam innych koncepcji;)
*********************************


Na wielu blogach widziałam podobne...
nie wytrzymałam..............

Napis kupiłam za 4 zł,wymalowany był w zielone palmy,wystarczyła próbka farby i pędzel
jak niewiele trzeba...

***********************Miłego weekendu***************************

18 komentarzy:

  1. ŚWIETNE RZECZY. Podusia i pojemnik super. Napis za 4 zeta? Nie do wiary:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 4zł????????? szczęściara:))...poducha cudna...a czym malowałaś????zdolniacha:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurko,malowałam pisakiem,nie wiem czy jego przeznaczaniem było smarowanie po tkaninie,ale ja wymalowałam nim poduchę i już;)Poszewki jeszcze nie prałam,przekonam się czy nie schodzi pisak po pierwszym kontakcie z wodą,sama ciekawa jestem.

      Usuń
  3. aż trudno uwierzyc że ten manekin jest namalowany, jest wprost idealny! ujawnił sie Twój kolejny talent:) ta poduszka wygląda super, zresztą pojemnik na ksiazki tez jest bardzo fajny. szokująca jest cena napisu, 4zł to nieprawdopodobne, Ty w totolotka zagraj, ale mialaś farta!!! tak to s Toba Aniu juz jest że albo milczysz albo cuda pokazujesz. Uwielbiam Twoje posty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama namalowałaś tego manekina ?? ręką ??tzn .pędzelkiem ?? :)))nie do wiary !
    genialnie Ci wyszedł .zakupy też fajne ,szczególnie napis , szkoda ,że nie pokazałaś jak wyglądał w te zielone palmy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Poducha super !!!!!!!!!!!
    Napisik super - w palmy napewno był okropny bbbbbbbbbbrrrrrrrrr !!!
    A serwetniczek super mam w galerii takie tylko z ptaszkiem - serwetki pięknie się w nim prezentują ;-)
    Dziękuję za schemacik ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Poducha super:-))) a napis cudo!i jaka cena:)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Malowałaś ręcznie? :) Jestem pod wrażeniem!
    Napis świetny !
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama malowałaś????Pełen szacun:)A napis super (tak jak i cena):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna podusia - masz zdolne rączki:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super poducha!!! serwetnik i napis sliczne:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu co poducha to piękniejsza. Idx tym tropem bo wychodzi ci to idealnie. Wszystkie poduchy sa prześliczne :-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Poducha Ci wyszła niesamowita;-)))tak dokładnie namalowany wzór, jestem pełna podziwu;-) a w cenę tego napisu nie jestem w stanie uwierzyc;-)))superowy;-Dpozdrawiam cieplutko i zapraszam na candy do mnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aneczko,serwetnik piękny,marzę o takim,napis ...juz sie nie wypowiem bo mnie ściska...:))A poduszka,no wiesz...?myślałam,że to gotowy nadruk,cudna jest...a u mnie się mazak do tkanin marnuje...:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja drżenia ręki nie widzę po podusi nic a nic ! :) Zdolnaś Ty na prawdę okrutnie bo wygląda jak nadruk !:)
    cale 4 zł za taki napis? dobry interes Ci powiem :)

    Sciskam
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace wspaniale się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  16. Poduszeczka bardzo pomysłowa, napis rewelacja ...)))) Pozdrawiam cieplutko zapraszam do siebie pa.....

    OdpowiedzUsuń