Bez tytułu będzie to post

 Zacznę od tego,że ten interfejs mnie wykończy!
Zostawiłam na chwilę ukochane poduchy,ale tylko na chwilę,w między czasie uszyłam siostrzyczki od razu je tak nazwałam jak tylko były gotowe.

Moje drogie,chyba nie muszę pisać jak to jest spełniać własne marzenia?wspaniałe uczucie prawda?tak tak i takie marzenie spełniła moja fantastyczna koleżanka,co pisać po próżnicy...zapraszam Was do magicznego świata w którym zatopiłam się bez reszty,bez opamiętania!
Więcej o tym bajecznym miejscu tu,można tam 
a)podziwiać
b)zaglądać
c) no i oczywiście kupować:)

moje drogie-ogłoszenie o treści sprzedam tanio :)
szczegóły na @
Podczas tegorocznej słonecznej majówki odwiedziła mnie moja kochana,Ta której przedstawiać nie trzeba

****************************************

15 komentarzy:

  1. oj tak !!przedstawiać nie trzeba:))))))
    a siostrzyczki cudne....idę popatrzeć też na te bajkowe miejsce:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostrzyczki bajecznie piękne i te klimaty .... Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostry sisters super:) Gość cudowny, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Siostrzyczki super a jakie zadowolone z życia. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sympatyczne siostrzyczki, a i miejsce wspaniałe:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że interes Beatki w pełni kwitnie ;-)
    Siosrtunie super, piękne i dopracowane w każdym calu !!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszcze goscia:-)
    siostry slowianki piekne i usmiecheniete od ucha do ucha.
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  8. Siostry sa fantastyczne i jakie dobieszczone, paseczki, broszki, koszyczki-pelen profesjonalizm.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. A która kolezanka otworzyła takie piękne miejsce ? :)
    Laleczki sliczne ,takie radosne i te detale ..supcio :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powinnas projektowac siosty i sprzedawać, one sa przeciez idelane! prezentuja sie bardzo fajnie, nie idzie sie nie zachwycić, przepięknie dopracowałas każdy szczegół, to właściwie takie wiosenne siostry dzieki wesołej kolorystyce. a u koleżanki faktycznie fajnie, napisz kiedyś jak interes sie kręci, jestem bardzo ciekawa czy jest wiele chętbych osób żeby cos zmienić w swoich mieszkaniach i zyciu przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anulka,ale świetne babki wykombinowałaś,dopracowane na maxa,a gość.....cóż ja nie wiem,wygląda mi na Kasię Nosowską,ale nie wiem,czy nie strzeliłam gafy.
    I tadam,mam farbki,wszystkie 3 kolorki,odewzwe się jutro na @,buziaczki;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne dziewczyny:)A te truskawy???Boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy tworzysz, podziwiam.
    Katarzynę uwielbiam absolutnie.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko jest przepiękne... a ta półeczka to na sprzedaż?:)pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń