Wyróżnienie :)

Cześć ! Pamiętacie mnie jeszcze ?
Mam nadzieję,że tak :) Długo mnie nie było-problemy z internetem niestety.
Cieszę się ,że MARIOLKA i MONIKA dostały swoje prezenty ,mam nadzieję ,że Wam się podobają :)

Bardzo dziękuję za wyróżnienie,które dostałam od KWIACIARENKI
Czytałam tę wiadomość chyba z 10 razy,bo nie mogłam uwierzyć ,że to o mnie chodzi ;)
Dziękuję Ci kochana jeszcze raz:)
Wyróżnienia nie przekazuję dalej,bo uważam,że wyróżnić 10 blogów to stanowczo za mało.Każdy blog jest szczególny,każdy mnie inspiruje,więc same rozumiecie :)
Widzę ,że na Waszych blogach wiosennie i słonecznie ,też z utęsknieniem czekam na wiosnę .Każdego ranka najpierw oględziny pogody,oczywiście słońce=dobry humor i mam nadzieję ,że będzie go coraz więcej,czego i Wam życzę :)

1 komentarz:

  1. Witaj Kochana!
    Oczywiście prezencik dotarł :)
    Raz jeszcze ślicznie dziękuję!
    miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń