Red

Dzisiaj w tym kolorze,istne szaleństwo...słoiczek czerwonej farbki do tkanin+jutowy worek=uśmiech na mojej twarzy.Poducha-siedzisko typowo na balkon,najpierw uszyłam jasną poszewkę,później tą prawidłową z juty,ponieważ owa juta ma bardzo rzadki splot,szukam czegoś "gęściejszego" co pozwoliłoby mi poszaleć z farbkami :)
**********************
 Łucyja chciała mieć bluzkę z wąsami,no i już ma.
A tak prezentuje się modelka
Ostatnio Ł jest zainteresowana harcerstwem,zrobiłyśmy dzisiaj śpiewnik,no ale nie mógł być taki zwykły więc przerobiłyśmy go po swojemu.
*******************************

Zrobiłam miód z mniszka lekarskiego,jest bardzo gęsty,chyba przesadziłam z odparowywaniem płynu,na swoje usprawiedliwienie mam tylko to,że robiłam go pierwszy raz,za to smak wynagradza wszystko:)
***************
(: dziękuję za wszystkie komentarze:)

15 komentarzy:

  1. zakochałam sie w tej czerwonej lilijce:)))...poducha rewelacyjna:))))Qrcze mi cały czas łazi po głowie pomysł na kolorowy druk......ale pieknosci stworzyłaś:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje wytwory, śpiewnik dla Ł cudowny, z tą lilijką, rewelacja:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tym napisem i super, że jest czerwony, no i ten materiał...Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszalałaś ;-)
    Ale czerwień nie jest taka zła ;-) ciekawe jaki nastęny kolor pójdzie w ruch ?
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna poducha, lubię czerwony. Też zrobiłam mniszkowy miodek ale przypilnowałam i wyszedł cudnie lejący. W zeszłym roku zapomniałam i się skrystalizował ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne ! Wąsy na bluzce Łucji najlepsze :))
    a śpiewnik super ,ale lilijka powinna być szara jak w piosence " gdy zakochasz się w szarej lilijce ..na na na na ...":):))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem,wiem,ale nie miałam szarej,a piosenka jest śliczna!bardzo się wzruszyłam słuchając jej:)

      Usuń
  7. superowa poducha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jestes naprawde mistrzynia w tych swoich poduchach, ciagle czyms zaskoczysz;-)))pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. ZAKOCHAŁAM SIĘ W JUTOWEJ PODUSZCE!!! I w ogóle jestem oczarowana tym postem i Twoimi zdolnościami,masz rękę do wszystkiego:)zazdraszczam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, cudnie wygląda ta czerwień na jutowej poszeweczce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki fajny ten Twoj RED:)
    Koszulka fantastyczna!
    pozdrawiam was

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwony rządzi! Piękne to wszystko! I jak fajnie mieć taką zdolną i pomysłową mamuśkę.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabawna bluzka i wspaniały śpiewnik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, piękne metamorfozy dzięki odrobinie czerwonego kolorku!

    OdpowiedzUsuń